Welkom op Het Vlot!

Samen werken, samen leren!

Onderwijs dat boeit

Onderwijs geven dat alle kinderen boeit, dat is de missie van Het Vlot. Want onderwijs dat boeit doet onze kinderen leren!

Er is veel ruimte voor persoonlijke aandacht, omdat we geen grote school zijn. Ons onderwijs is doelgericht en ons team zorgt ervoor dat onze leerlingen effectief leren. De deuren van ons moderne en frisse schoolgebouw zijn open voor de buurt: we willen er zijn voor alle kinderen in het Middengebied van Vlissingen en daaromheen.

Heldere structuur en duidelijke afspraken als fundament

Binnen ons onderwijs is er veel ruimte voor individuele aandacht en ondersteuning. Een heldere structuur en duidelijke afspraken zijn daarbij een belangrijk fundament: kinderen en ouders weten bij ons waar ze aan toe zijn. Samen zorgen we voor een nette school en mooi ingerichte lokalen. We hebben goede afspraken hoe we met elkaar om willen gaan en zorgen daarmee voor een fijne en veilige school.

Leren is een feest!

Ons hechte en ervaren team houdt elkaar en de kinderen scherp. Het team ‘draagt’ de school en dat wordt gevoeld door zowel leerlingen als ouders: hier zijn gemotiveerde docenten aan het werk. Respect voor elkaar staat bij ons voorop. Samen maken we de school tot wie die is! Dat gebeurt elke dag in de eigen klas, maar we doen ook regelmatig dingen als school samen. Samen dingen doen verbindt: bij feesten en projecten werken we vaak in groepjes van alle leeftijden door heel de school. Elkaar voorlezen, een spel doen, iets knutselen of schilderen en samen met ouders koken en eten zijn kleine en grote hoogtepunten voor iedereen.

Met deze heldere structuur, goede samenwerking en doelgerichte aanpak weten we uit onze leerlingen te halen wat erin zit. Het resultaat? Goede eindresultaten, elk jaar weer. Daar zijn we trots op!

Is dit de school waar u voor kiest? Wacht niet te lang met aanmelden, zodat u zeker weet dat u een plekje heeft!

Wilt u eerst nog meer lezen? Bekijk rustig onze site of kies bij downloads voor onze schoolgids, boordevol informatie!

Onderdeel van
Onze Wijs