Klachtenprocedure

Ga met uw klacht naar de juiste persoon

Feedback

Wij ontvangen graag feedback van u als ouder. Ook als dit iets is waar u ontevreden over bent. Mocht u een klacht hebben, dan vinden wij het logisch dat u altijd eerst naar de persoon gaat over wie de klacht gaat.

U kunt voor advies over uw klacht ook terecht bij de directie van de school of de twee interne vertrouwenspersonen. Dat zijn meester Mart de Kroo en juf Jacqueline Mechielsen. We vertrouwen erop dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Wordt uw klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u uw klacht neerleggen bij het schoolbestuur, de vertrouwenspersoon of bij onze klachtencommissie.

Klachtenregeling

We hebben opgeschreven hoe we omgaan met klachten en wat we van elkaar kunnen verwachten. Onze Wijs, de stichting waarvan onze basisschool deel uitmaakt, heeft voor alle scholen van de stichting een klachtenregeling. U vindt deze onderaan deze pagina.

Externe vertrouwenspersoon

Onze Wijs heeft een externe vertrouwenspersoon. Dit is mevrouw Keukelaar, zij is te bereiken via telefoonnummer 06-25065800 en op k.keukelaar@gmail.com. De externe vertrouwenspersoon hecht veel waarde aan vertrouwelijkheid en onafhankelijke oordeelsvorming en vervult geen andere taken bij de betreffende scholen die deze onafhankelijkheid zou kunnen aantasten. De vertrouwenspersoon kan goed inschatten of de gebeurtenis het karakter heeft van een klacht of dat er iets anders aan de hand is. Zij zal eerst kijken of er door bemiddeling nog een oplossing kan worden bereikt. Is dat niet zo, dan kan de vertrouwenspersoon u begeleiden bij de verdere procedure, als u dat wenst.

Klachtenprocedure Onze Wijs

Onderdeel van
Onze Wijs
Onze Wijs Christelijk basisonderwijs